handmadebijou

duminică, 2 noiembrie 2008

Sakis Rouvas este tatic


Sakis Rouvas,reprezentantul Greciei la Eurovision Moscova 2009, este fericitul tatic al unei fetite. Partenera sa, Katia Zigoulis, a nascut astazi, in jurul orei pranzului, copilul pe care ambii il asteptau cu nerabdare.

Dupa ce si-a incercat calitatile de prezentator alaturi de Maria Menounos la Eurovisionul de la Atena, Sakis Rouvas este mai nou prezentatorul emisiunii X- Factor care si-a facut debutul saptamana trecuta pe canalul grecesc ANT1.

Iata si un scurt video din deschiderea emisiunii:

4 comentarii:

  1. Ma bucur! Sper sa castige ESC 2009 daca nu-l castiga Romania

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte hotarat sa-l castige :) Se simte si foarte implinit, acum, ca are o familie.

    RăspundețiȘtergere
  3. uau, da tare mai sunt kautat!!! :) ia zi cn mai intreaba de mn??? dak e fata si e sub 18 sunt disponibil :)) glumesc. ieri am intrat si eu pe forum dupa o pauza de vreo 2 luni, si am vazut k eu si cu cativa "disparuti" suntem in centrul atentiei. am vb cu cristina, cu tn si cu luci deci nush pe cine altcineva de acolo ar mai interesa de mn :)

    apropo, esc 09 va fi castigat de romania... am eu un feelin si va asigur CA CAstigam anu viitor. Mai ales ca nenea Manoliu se ocupa iar de eurovision... Happy!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristi: pai nu-i suficient? ;)

    Ar fi frumos sa castigam doar ca nu vad cu cine! Manoliu nu canta. :))

    RăspundețiȘtergere